9/4/15

VACANCES I RUMS

Us prometo que aquesta entrada la volia fer el dijous passat, però de veritat que em va ser del tot impossible! I mireu que vaig cosir fins altes hores de la matinada...

Aquesta setmana Santa ens vàrem escapar a Cardona, a visitar el Castell i les Mines de Sal, una escapada mooooolt recomenable per tota la família (a veure si en puc fer un post una mica més llarg). Ens hagués agradat anar al Vilar Rural, però no hi va haver lloc. Total que varem llogar un apartament moníssim al centre del poble.


Moníssim si... i sense ascensor també! Tres pisos... Dues nenes, maletes, el menjar.... uffff!!! De cop, vaig sentir la necessitat imperiosa de cosir-me una rinyonera (les dues que tinc es veu que no m'anaven prou bé), perquè jo en necessitava una amb "fuelle" o més ben dit, amb moltes cremalleres i una mica gran per posar-hi els bolquers i les tovalloletes (que com era de suposar varen acabar a una motxilla del meu home).
El patró i el tutorial són trets del bloc Para mi peque con amor i intrèpida que sóc em vaig llançar de cap a la rinyonera complicada.
Cremalleres, butxaques, snaps, vius o arrodoniments, és igual! Puc amb tot!... Cosir-la, la vaig cosir, i em va durar tot el cap de setmana llarg. Problemes: la tela de la rinyonera és un desastre que es desfila, em sembla que aviat hauré de cosir-ne una altra, les cremalleres amb friselina molt bé  força bé (vull dir que les vaig saber cosir i que s'obren i es tanquen, que el tutorial està súper ben explicat!), sort de les etiquetes per polir les cremalleres!
De lluny és moníssima!.
A les vacances me la vaig emportar, però al voler fer-hi el bitlleter a conjunt, que de moment és un projecte, em va robar temps per publicar-la, així que ho faig avui (espero que no estigui fent trampa...)

I ara el moment foto...
Mai no sé si prefereixo que me la faci la taula o si quedo millor quan me les fan les cadires ...

En fi, vaig a fer una volta per RUMS, a veure quines idees pesco!

4 comentaris: