26/4/15

BARRET REVERSIBLE "LA VIE EN DIY"

La Vie en DIY ens va proposar un tutorial d'un barret reversible preciós, i jo ja m'imaginava a la Neu  lluint-lo quan anàvem a passeig.
Doncs res, els virus i la pluja ens han fet la punyeta i no l'hem pogut estrenar, així que les fotos que volia fer al jardí les guardaré per un altre dia.
El patró és de l'Oliver + s, és gratuit i amb el tutorial de la Vie en DIY és força senzill de cosir.
Jo he utilitzat unes teles de Moundial Tissues, i el costat que m'agrada més és el de les estrelles, segurament és el que portarem més.




He descobert que no li agrada gaire portar barret... La Teia s'ha ofert a deixar-se fer fotos amb l'altre costat, encara que a ella li va una mica gran.

A la Neu li he fet la talla SMALL i li va una mica gran, però és que té el cap petitó. Vistes les fotos m'ha vingut a la memòria aquells dibuixos de nenes amb barret, tan típics de patchwork.

I ara vaig a fer una ullada al recopilatori de barrets, a trobar més inspiració que la Nit també me'n demana un.

3 comentaris:

  1. M'encanta com t'han quedat! Les teles molt acertades i què bé quan volen posar-se les nostres costures veritat?

    Petons

    Isabel

    ResponElimina
  2. Qué gorro más bonito! Y vaya ojazos tiene esa niña!!!

    ResponElimina
  3. que bonito.... y las telas me encantan ;)

    ResponElimina